Muzyka na dyskoteke

Miejsce spoczynku zamkniętych tematów.

Muzyka na dyskoteke

Postprzez Rumeczek So 27.08.2005 10:04

Nie wiem czy taki temat już istnieje, lecz postaram sie zaryzykowac :P (jeśli istnieje to prosze o usnięcie^^).
Ostatnio wpadłem na pomysł by organizować dyskotekę szkolną w moim byłym już gimnazjum. Jeśli dostanę pozwolenie to będę mógł to zrobić. Ciekaw jednak jestem jakiej muzyki słuchają ludzie bo niekoniecznie to co ja słucham może podpaść im do gustu :P. W tym temacie prosiłbym o wypisywanie najlepiej kawałków muzycznych oraz ich wykonawców. Począwszy od techno przez zagraniczny rap, polski HH kończąc na tzw. "wolnych piosenkach".

Prosiłbym o pomoc :!: :!:

Z góry dziękuje.
Rumeczek
Kluczowy Zawodnik
Kluczowy Zawodnik

Postprzez Kuchar So 27.08.2005 10:51

Hmm... Moze to nie jest techno, ani rap ani HH, ale do zabawy jest swietne! Chodzi mi o METALLICA - Whiskey In The Jar. Naprawde super. Przesluchaj sobie :) U mnie na dysku to puscili i sie ludzie zajebiscie bawili :)
Największy z Polaków - Jan Paweł II
http://www.diablo2forum.fora.pl
GRALES W DIABLO II??? WEJDZ I PISZ!!!!!!!!!!!
Kuchar
Rezerwowy
Rezerwowy

Postprzez futbolowa So 27.08.2005 10:56

Roomeczek - najlepiej oprócz muzyki zorganizuj coś jeszcze :P Ja jak zajmowałam się organizacją imprez w mojej byłej szkole np. załatawialam grupę break-dance i było naprawdę ciekawie ;)

Z muzyki najlepsze są wszelkiego rodzaju techniawy, Mandaryny i inne tego typu badziewia. Dlatego właśnie na dyskoteki nie chodzę /kiepska muzyka/ :P
Ciasnota umysłowa, brak wyobraźni i nietolerancja są jak pasożyty. Zmieniają właściciela, zmieniają kształt i żyją wiecznie.
Kafka nad morzem, Haruki Murakami

Obrazek
Obrazek
futbolowa
Czerwona Diablica

Postprzez Rumeczek So 27.08.2005 11:07

futbolowa napisał(a):Roomeczek - najlepiej oprócz muzyki zorganizuj coś jeszcze :P Ja jak zajmowałam się organizacją imprez w mojej byłej szkole np. załatawialam grupę break-dance i było naprawdę ciekawie ;)